رمان اسطوره از پگاه عزیز
نوشته شده توسط : رمان بدون سانسور
پگاه جون با اجازت رمان رو میذارم تو وبلاگ اگه راضی نبودی پیام بده برش میدارم

رمان اسطوره واقعا در نوع خودش اسطوره اس. یعنی هرکی نخونه نصف زندگیش بر فناست یه عاشقانه زیبا ملایم و دوست داشتنی

ژانر: عاشقانه اجتماعی

تعداد صفحات : ۹۹۴

خلاصه داستان :

دیدی که سخت نیست … تنها بدون من؟
دیدی که صبح می شود … شبها بدون من؟
این نبض زندگی … بی وقفه می زند …!
فرقی نمی کند … با من … بدون من …!
دیروز گرچه سخت … امروز هم گذشت …!
طوری نمی شود … فردا بدون من …!

 

قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر)

دانلود رمان اسطوره اثر پگاه

 





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم